MENIU

Caută
Close this search box.
Servicii de restabilire comunicație VPN VESTAS la CEE Curcubăta ca urmare a incidentului din data de 26 octombrie 2023, ora 16:10

Navigare rapidă

Servicii de restabilire comunicație VPN VESTAS la CEE Curcubăta ca urmare a incidentului din data de 26 octombrie 2023, ora 16:10

ANUNȚ DIN DATA de 27.10.2023, ora 12:00 – PRIVIND ACHIZITIONAREA DE
servicii de restabilire comunicație VPN VESTAS la CEE Curcubăta ca urmare a incidentului
din data de 26 octombrie 2023, ora 16.10

CĂTRE TOȚI CEI INTERESAȚI


1. Informatii despre entitatea contractantă:
Entitatea contractantă: SOCIETATEA DE ADMINISTRARE A PARTICIPAȚIILOR ÎN ENERGIE S.A,
societate administrata in sistem dualist, cu sediul în Bucureşti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 9,
telefon: +40 720 059 786, e-mail: office@sape-energie.ro, CIF: RO33134190, înregistrată la Registrul
Comerțului cu nr. J40/5394/2014.

2. Obiectul achizitiei:
Servicii de restabilire comunicație VPN VESTAS la CEE Curcubăta ca urmare a
incidentului din data de 26 octombrie 2023, ora 16.10

3. Scopul achiziției:
• Centrala nu are comunicație acest fapt conducând la lipsa posibilității de modificare a
consemnului de putere pe centrală în situații impuse de DEER sau Dispeceratul teritorial al UNO-DEN
Scopul achiziției este restabilirea comunicației în cadrul CEE Curcubăta la capacitate normală.

4. Tipul comenzii: Comanda prestări servicii.

5. Durata: Data limita de prestării de servicii – maxim 24 h.

6. Tip achizitie: Achizitie directa – in conformitate cu prevederile art. 12. alin (7), lit. a) din Legea
99/2016 privind achizitiile sectoriale

7. Informatii privind ofertele:
• Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor: 27.10.2023, ora 16:00. Ofertele primite, după
data şi ora limită de depunere a ofertelor, nu vor fi luate în considerare.
• Depunerea ofertelor se va face pe e-mail, la urmatoarele adrese:
gabriel.marcu@sape-energie.ro și/sau
monica.douglas@sape-energie.ro
achizitii@sape-energie.ro
• Limba de redactare a ofertei: limba română.

8. Modalitati de finantare achizitie: Surse proprii SAPE S.A. – BVC 2023 – OM 247/1193/736

9. Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.

10. Perioada pentru care ofertantul va trebui sa mentina oferta valabila: 30 de zile de la
data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.

Pentru informații suplimentare rugam sa ne contactati:
– Gabriel Marcu, telefon 0772 221 975 sau e-mail gabriel.marcu@sape-energie.ro
– Catalina Turtoi, telefon 0721 562 582 sau e-mail catalina.turtoi@sape-energie.ro

ȘEF SAAIT
MARCU Gabriel

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

Anunț de participare nr. 799 din 16.02.2024 - servicii de pază pentru obiectiv CEF Dârvari

Anunț de participare nr. 799...

DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE Anunț de Atribuire nr. 2281 din 25.04.2024 –…