MENIU

Caută
Close this search box.
Achiziție piese și materiale pentru reparație în site la Turbinele WGC și WGN-CEE Horia ca urmare a incidentelor din data de 7 și 8 octombrie 2023

Navigare rapidă

Achiziție piese și materiale pentru reparație în site la Turbinele WGC și WGN-CEE Horia ca urmare a incidentelor din data de 7 și 8 octombrie 2023

Prelungire termen depunere oferte 08.11.2023, ora 11:00

ANUNȚ PRIVIND ACHIZITIONAREA DE

piese si materiale pentru reparatie in site la Turbinele WGC si WGN-CEE Horia ca urmare a
incidentelor din data de 7 si 8 octombrie 2023 

CĂTRE TOȚI CEI INTERESAȚI

1. Informatii despre entitatea contractantă:
Entitatea contractantă: SOCIETATEA DE ADMINISTRARE A PARTICIPAȚIILOR ÎN ENERGIE S.A,
societate administrata in sistem dualist, cu sediul în Bucureşti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 9,
telefon: +40 720 059 786, e-mail: office@sape-energie.ro, CIF: RO33134190, înregistrată la Registrul
Comerțului cu nr. J40/5394/2014.

2. Obiectul achizitiei:
* FURTUN L=1800MM DIN38-DKOL 42-90-1800-DKOL42-45 sau echivalent cu caracteristici
tehnice similar – Cantitate 1 buc.
* ULEI pentru CUTIE DE VITEZE COMPACTĂ OPTIGEAR SINTETIC X 320/ X 320 WTO sau
echivalent cu caracteristici tehnice similare – Cantitate 200 Litri
* LICHID DE RĂCIRE, GLYSANTIN PROTECT/G05 sau echivalent cu caracteristici tehnice
similare – Cantitate 40 litri

3. Scopul achiziției:
Scopul achiziției este asigurarea funcționării în parametrii normali a turbinelor WGC si WGN din
cadrul CEE Horia
.

4. Tipul comenzii: Comanda piese schimb și materiale.

5. Durata: Data limita de livrare a pieselor, materialelor de schimb – maxim 2 zile.

6. Tip achizitie: Achizitie directa – in conformitate cu prevederile art. 12. alin (7), lit. a) din Legea
99/2016 privind achizitiile sectoriale

7. Informatii privind ofertele:
• Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor: 06.11.2023, ora 11:00. Ofertele primite, după
data şi ora limită de depunere a ofertelor, nu vor fi luate în considerare.
• Depunerea ofertelor se va face pe e-mail, la urmatoarele adrese:
gabriel.marcu@sape-energie.ro și/sau alexandru.macovei@sape-energie.ro și/sau achizitii@sape-energie.ro
• Limba de redactare a ofertei: limba română.

8. Modalitati de finantare achizitie: Surse proprii SAPE S.A. – BVC 2023 – OM 247/1193/736

9. Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.

10. Perioada pentru care ofertantul va trebui sa mentina oferta valabila: 30 de zile de la
data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.

Pentru informații suplimentare rugam sa ne contactati:

– Gabriel Marcu, telefon 0772 221 975 sau e-mail gabriel.marcu@sape-energie.ro

– Catalina Turtoi, telefon 0721 562 582 sau e-mail catalina.turtoi@sape-energie.ro

ȘEF SAAIT
MARCU Gabriel

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

Anunț de participare nr. 799 din 16.02.2024 - servicii de pază pentru obiectiv CEF Dârvari

Anunț de participare nr. 799...

DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE Anunț de Atribuire nr. 2281 din 25.04.2024 –…