MENIU

Caută
Close this search box.
Servicii de diagnosticare și remediere defecțiuni (troubleshooting) în site la Turbinele CEE Horia

Navigare rapidă

Servicii de diagnosticare și remediere defecțiuni (troubleshooting) în site la Turbinele CEE Horia

ANUNȚ DE PARTICIPARE PRIVIND ACHIZITIONAREA DE
Servicii de diagnosticare si remediere defecțiuni (troubleshooting) in site la Turbinele CEE Horia

CĂTRE TOȚI CEI INTERESAȚI

1. Informatii despre entitatea contractantă:
Entitatea contractantă: SOCIETATEA DE ADMINISTRARE A PARTICIPAȚIILOR ÎN ENERGIE S.A, societate administrata in sistem dualist, cu sediul în Bucureşti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, telefon: +40 720 059 786, e-mail: office@sape-energie.ro, CIF: RO33134190, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/5394/2014.

2. Obiectul achizitiei:
Servicii de diagnosticare si remediere defectiuni (troubleshooting) in site la Turbinele CEE Horia.

3. Scopul achiziției:
Scopul achiziției este asigurarea funcționării în parametrii normali a turbinelor din cadrul CEE Horia.
Se estimează o frecvență de aproximativ 4 deplasări pe lună, fiecare deplasare și intervenție în parc pentru diagnosticare și remediere defecțiuni se poate realiza în maxim 8 ore, cu deplasare a 2 tehnicieni.

4. Tipul contractului / comenzii: Contract / Comanda de prestari servicii.

5. Durata de prestare a serviciilor: Perioada estimată de acoperire a acestor servicii este de 6 luni.

6. Tip achizitie: Achizitie directa – in conformitate cu prevederile art. 12. alin (7), lit. a) din Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale.

7. Informatii privind ofertele:
• Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor: 23.01.2024, ora 14:00. Ofertele primite, după data şi ora limită de depunere a ofertelor, nu vor fi luate în considerare.
• Depunerea ofertelor se va face pe e-mail, la urmatoarele adrese: gabriel.marcu@sape-energie.ro și/sau alexandru.macovei@sape-energie.ro
• Limba de redactare a ofertei: limba română.

8. Modalitati de finantare achizitie: Surse proprii SAPE S.A. – Art. 5.8, alin (1) din OUG 26/2013 – 1/12 din totalul cheltuielilor aprobate BVC 2023

9. Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.

10. Perioada pentru care ofertantul va trebui sa mentina oferta valabila: 30 de zile de la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.

Pentru informații suplimentare rugam sa ne contactati:

Gabriel Marcu, telefon 0772 221 975 sau e-mail gabriel.marcu@sape-energie.ro

ȘEF SAAIT
MARCU Gabriel

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

Anunț de participare nr. 799 din 16.02.2024 - servicii de pază pentru obiectiv CEF Dârvari

Anunț de participare nr. 799...

DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE Anunț de Atribuire nr. 2281 din 25.04.2024 –…