Servicii de monitorizare și resetare de la distanţă turbine eolienne CEE Horia

Navigare rapidă

Servicii de monitorizare și resetare de la distanţă turbine eolienne CEE Horia

ANUNȚ DE PARTICIPARE PRIVIND ACHIZITIONAREA DE
Servicii de monitorizare si resetare de la distanţă turbine eoliene CEE Horia

Prelungire termen de depunere oferte: 25.01.2024 ora 14:00

CĂTRE TOȚI CEI INTERESAȚI

1. Informatii despre entitatea contractantă:
Entitatea contractantă: SOCIETATEA DE ADMINISTRARE A PARTICIPAȚIILOR ÎN ENERGIE S.A, societate administrata in sistem dualist, cu sediul în Bucureşti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, telefon: +40 720 059 786, e-mail: office@sape-energie.ro, CIF: RO33134190, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/5394/2014.

2. Obiectul achizitiei:
Servicii de monitorizare si resetare de la distanţă turbine eoliene CEE Horia

3. Scopul achiziției:
Scopul achiziției este asigurarea funcționării în parametrii normali a turbinelor din cadrul CEE Horia.
Aceste servicii au un caracter de continuitate si implica prestarea de servicii de monitorizare de la distanta, prin intermediul centrului propriu care sa integreze sistemul SCADA (Supervisory control and data acquisition) al CEE Horia, a functionarii turbinelor precum si monitorizarea performantei si starii
tehnice si care sa includa:

– monitorizarea de la distanta/remote (24/7) a functionarii WTG GE si resetarea lor de la distanta, atunci cand acest lucru este posibil;
– stocarea datelor istorice de functionare ale echipamentelor inclusiv inregistrarea alarmelor si raportarea lor detaliata care sa includa si modalitatea de remediere; – realizarea diagnosticarii de la distanta si a resetarii turbinelor si echipamentelor asociate atunci cand este posibil;

4. Tipul contractului / comenzii: Contract / Comanda de prestari servicii.

5. Durata de prestare a serviciilor: Perioada estimată de acoperire a acestor servicii este de 12 luni.

6. Tip achizitie: Achizitie directa – in conformitate cu prevederile art. 12. alin (7), lit. a) din Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale

7. Informatii privind ofertele:
• Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor: 23.01.2024, ora 14:00. Ofertele primite, după data şi ora limită de depunere a ofertelor, nu vor fi luate în considerare.
• Depunerea ofertelor se va face pe e-mail, la urmatoarele adrese: gabriel.marcu@sape-energie.ro și/sau alexandru.macovei@sape-energie.ro
• Limba de redactare a ofertei: limba română.

8. Modalitati de finantare achizitie: Surse proprii SAPE S.A. – Art. 5.8, alin (1) din OUG 26/2013 – 1/12 din totalul cheltuielilor aprobate BVC 2023

9. Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.

10. Perioada pentru care ofertantul va trebui sa mentina oferta valabila: 30 de zile de la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.

Pentru informații suplimentare rugam sa ne contactati: Gabriel Marcu, telefon 0772 221 975 sau e-mail gabriel.marcu@sape-energie.ro

ȘEF SAAIT
MARCU Gabriel

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI