Achiziție servicii de consultanță financiară

Navigare rapidă

Achiziție servicii de consultanță financiară

Societatea de Administrare a Participațiilor în Energie S.A. intenționează să achiziționeze servicii de consultanță financiară în vederea atriburii contractului având ca obiect „servicii de consultanță financiară privind testul „operatorului economic privat în economia de piață” („OEP”) ca metodă relevantă de evaluare a operațiunii de majorare a capitalului social al Societății Hidro Tarnița S.A.”

INFORMAȚII PROCEDURĂ DE ATRIBUIRE

1. Datele de contact ale beneficiarului: București, sector 2, B-dul Lacul Tei nr. 1-3, etaj 11, telefon: +4021 659 60 38, fax: +4021 659 65 80, e-mail: natalia.topalov@sape-energie.ro, gabriela.iurcu@sape-energie.ro.
2. tipul de contract: contract de servicii
3. denumirea serviciilor care urmează să fie prestate: servicii de consultanță financiară
4. valoarea estimată: 50.000 Euro, fără TVA
5. sursa de finanţare: surse proprii
6. termenul-limită de primire a ofertelor: 02 mai 2018, ora 10:00
7. termenul limită pentru semnarea acordului de confidențialitate: 17 aprilie 2018, ora 16:00
8. solicitările de clarificări se vor transmite până cel târziu: 26 aprilie, ora 16:00, urmând ca răspunsul la solicitările de clarificări să fie transmis într-o zi lucrătoare
9. adresa la care se transmit ofertele: București, sector 2, B-dul Lacul Tei nr. 1-3, etaj 11, la Secretariatul societății, camera 1101-1102
10. limba în care trebuie redactate ofertele: limba română
11. perioada de timp în care ofertantul trebuie să îşi menţină oferta valabilă: 90 de zile de la termenul limită de depunere a ofertelor.
12. tipul procedurii de atribuire: procedură simplificată, într-o etapă
13. criteriul de atribuire a contractului: prețul cel mai scăzut

Din motive de confidențialitate, documentația de atribuire și alte informații necesare pentru executarea contractului, constând în principal în informații referitoare la societatea Hidro Tarnița S.A., proiectul de construcție al Centralei Hidroelectrica cu acumulare prin pompaj Hidro Tarnița S.A., precum și alte documente conexe pot fi obținute de la sediul societății după semnarea unui acord de confidențialitate, atașat prezentei.
Astfel, în cazul în care sunteți interesați, vă invităm la sediul societății SAPE S.A. din București, B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, Sector 2, la Secretariatul societății, etaj 11, camera 1101-1102 în perioada 11.04.2018 – 17.04.2018, între orele 09:00 – 16:00, pentru semnarea acordului de confidențialitate în vederea obținerii documentelor necesare întocmirii ofertelor.
Persoanele autorizate să semneze acordul de confidențialitate și să ridice documentele aferente procedurii de atribuire, vor prezenta în acest sens, o împuternicire acordată de reprezentantul legal al societății pe care o reprezintă, precum și o copie după actul de identitate.

Directorat SAPE S.A.

Acord de confidențialitate

Descarcă

Vezi rezultat

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

ANUNȚ DE PARTICIPARE PRIVIND ACHIZIȚIONAREA Lucrărilor de reparații LES 20 kV centrală electrică eoliană Curcubăta

ANUNȚ DE PARTICIPARE PRIVIND ACHIZIȚIONAREA...

1. Informatii despre entitatea contractantă: SOCIETATEA DE ADMINISTRARE A PARTICIPAȚIILOR ÎN ENERGIE S.A, societate…
ANUNȚ DE ATRIBUIRE LICITATIE DESCHISA în vederea achiziționării de servicii de asigurare de raspundere profesională

ANUNȚ DE ATRIBUIRE LICITATIE DESCHISA...

ANUNȚ DE ATRIBUIRELICITATIE DESCHISAîn vederea achiziționării de servicii de asigurare de raspundere profesională 1.…
ANUNT atribuire contract servicii de formare profesională

ANUNT atribuire contract servicii de...

PROCEDURĂ SIMPLIFICATĂ pentru achiziționarea de servicii – Curs de formare profesionala – Cerințe privind…