ANUNȚ PRIVIND CONSULTAREA PIETEI în vederea achiziționării de servicii de asigurare profesională

Navigare rapidă

ANUNȚ PRIVIND CONSULTAREA PIETEI în vederea achiziționării de servicii de asigurare profesională

CĂTRE TOȚI CEI INTERESAȚI

 

SOCIETATEA DE ADMINISTRARE A PARTICIPAȚIILOR ÎN ENERGIE S.A, societate administrată în sistem dualist, cu sediul în Bucureşti, Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, telefon: +4021 659 60 38 ; e-mail: office@sape-energie.ro, CIF: RO33134190, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/5394/2014, a inițiat procesul privind pregatirea achiziției de servicii de asigurare de răspundere profesională a membrilor Consiliului de Supraveghere (5 persoane) și membrilor Directoratului (3 persoane).

Față de această situație, pentru estimarea valorii contractuale si pentru identificarea celei mai bune solutii privind asigurarile profesionale enuntate mai sus, vă invităm să ne transmiteți estimarea de preț privind valoarea serviciilor descrise conform documentatiei atasate.

Astfel, fiecare ofertant va  prezenta până la data de 03.06.2021, o ofertă tehnică și financiară estimativă cât mai detaliată și in concordanță cu cerințele caietului de sarcini atașat la prezentul anunț.

Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la: Biroul Comercial – Șef Birou Comercial Gabriel Marcu, telefon 0772 221 975, gabriel.marcu@sape-energie.ro

 

Documentația necesară pentru participare se regăsește atașată la prezentul anunț:

  • Caietul de sarcini
  • Chestionar privind situația societății SAPE SA

 

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

ANUNȚ DE PARTICIPARE  nr. 1119 din 12.03.2025 PRIVIND ACHIZITIONAREA DE “Servicii de  pază umană și supraveghere video, monitorizare live, utilizare a elementelor de descurajare a infracționalității și intervenție auto rapidă, care să asigure o protecție completă a Parcului ”Centrala Electrică Fotovoltaică” (CEF Dârvari 1 și 2), pentru o perioadă de 12 luni”

ANUNȚ DE PARTICIPARE nr. 1119...

Anunț de participare Instrucțiuni pentru ofertanți Caiet de Sarcini Propunere Contract Servicii FORMULARE
ANUNȚ DE PARTICIPARE  nr. 1121 din 12.033.2025 PRIVIND ACHIZITIONAREA DE „Servicii de pază umană și supraveghere video, monitorizare live, utilizare a elementelor de descurajare a infracționalității și intervenție auto rapidă, care să asigure o protecție completă a Parcului ”Centrala Electrică Eoliană” Horia, pentru o perioadă de 12 luni”

ANUNȚ DE PARTICIPARE nr. 1121...

Anunț de participare servicii pază CEE Horia 2025-2026 Instrucțiuni pentru ofertanți Caiet de Sarcini…