ANUNȚ RECRUTARE ECONOMIST ÎN CADRUL
SERVICIULUI ACHIZIȚII ȘI MONITORIZARE CONTRACTE
Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Serviciului Achiziții și Monitorizare Contracte, am demarat selecția pentru ocuparea unui (1) post de ,,economist” pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă de lucru de 8h/zi, perioadă de probă de 90 zile calendaristice, activitatea desfășurându-se la sediul angajatorului.
ECONOMIST ÎN CADRUL
SERVICIULUI ACHIZIȚII ȘI MONITORIZARE CONTRACTE
Atribuțiile principale ale postului, fără a se limita la:
- elaborează documentele aferente activității derulată în cadrul Serviciului;
- monitorizează contractele încheiate de societate în corelare cu strategiile de investiții și achiziții aprobate de către conducerea SAPE S.A.;
- monitorizează progresul contractelor, astfel încât problemele de implementare să fie identificate cât mai curând iar soluțiile adecvate să fie puse în aplicare în timp util;
- acordă suport derulatorilor de contracte, la solicitarea acestora, în vederea întocmirii documentelor corespunzătoare modificării, actualizării și rezilierii contractelor societății;
- participă în echipe de proiect/grupuri de lucru prin decizia Directoratului SAPE S.A.;
- elaborează și, după caz, actualizează, pe baza referatelor de necesitate și a notelor de fundamentare transmise de celelalte compartimente ale SAPE S.A., programul anual al achizițiilor și programul anual al achizițiilor sectoriale;
- întocmește documentațiile aferente procedurilor de atribuire a contractelor pentru domeniul propriu de activitate;
- realizează achiziții directe în conformitate cu legislația în domeniul achizițiilor sectoriale și procedurile de sistem privind activitatea de achiziții în vigoare;
- constituie, păstrează și arhivează dosarul achiziției conform legislației în domeniul achizițiilor sectoriale și procedurilor de sistem privind activitatea de achiziții în vigoare;
- participă în calitate de președinte/membru în cadrul comisiilor de evaluare pentru procedurile de achiziție organizate de SAPE S.A., conform deciziilor emise de conducerea societății;
- angajații SAMC urmăresc îndeplinirea măsurilor stabilite și aprobate de managementul SAPE S.A., corespunzătoare activității serviciului;
- informează șeful ierarhic superior și/sau Directoratul SAPE cu privire la apariția/modificarea unor acte normative cu impact asupra activității derulate în cadrul serviciului;
- organizează activitatea de păstrare a documentelor aferente activității specifice serviciului şi le arhivează ulterior, conform legislației în vigoare, precum şi a documentelor primite spre rezolvare şi lucrate la nivelul serviciului;
- elaborează și asigură transmiterea raportărilor trimestriale și anuale cu privire la activitatea Serviciului Achiziții și Monitorizare Contracte către conducerea societății;
- identifică riscurile legate de activitățile curente și le transmite superiorului ierarhic;
- întocmește informări către conducerea SAPE S.A. referitoare la activitatea specifică și face propuneri de îmbunătățire;
- respectă toate reglementările interne în vigoare;
- participă la cursuri de formare profesională;
- alte atribuții sau sarcini din domeniul său de activitate, primite de la șeful ierarhic superior și/sau stabilite în sarcina sa prin Decizii ale Directoratului și/sau fișa postului, conform legislației aplicabile în vigoare.
Responsabilități, fără a se limita la:
- responsabilitatea pentru echipamente;
- răspunde de integritatea patrimoniului din dotare, aferent realizării activității proprii, asigurând administrarea acestuia în bune condiții;
- anunță personalul desemnat prin procedurile operaționale în vigoare, privind deteriorarea sau afectarea integrității patrimoniului din dotare, de către personalul societății sau terţi;
- studiază literatură de specialitate în folosul activității proprii, documentându-se permanent pe baza publicațiilor de specialitate din domeniul energiei din surse regenerabile;
- protejează informațiile obținute în relațiile de serviciu, cu excepția cazurilor prevăzute expres de lege;
- respectă regulile stabilite pentru diseminarea informațiilor obținute în relațiile de serviciu;
- răspunde de respectarea, în cadrul activității proprii, a prevederilor legislației, normelor, reglementărilor, procedurilor operaționale și metodologiilor specifice.
Profilul candidatului:
- studii superioare în domeniul economic;
- experienţă în domeniu de minim 3 ani;
- cunoștințe de limba engleză;
- cunoștințe avansate de operare PC (pachetul MS Office).
Beneficii:
– salariu atractiv;
– participare la profit;
– asigurare medicală de sănătate privată;
– ajutor pentru evenimente deosebite;
– zile libere plătite pentru evenimente speciale;
– mediu de lucru plăcut, dinamic, cu posibilități de dezvoltare profesională;
– instruire și specializare în domeniul aflat în plină ascensiune al energiilor regenerabile;
– decontarea cazării și diurnă pentru deplasări;
– alte beneficii conform legii sau reglementărilor interne.
Informații generale
Pentru a aplica pe aceste posturi, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți dosarul de concurs până la data de 08.12.2025, specificând denumirea postului pentru care candidați, în atenția resursei umane, prin adresa de email: office@sape-energie.ro.
Dosarul de concurs trebuie să cuprindă următoarele documente:
- cerere de înscriere ce cuprinde și consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
- curriculum vitae (CV);
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, urmând ca la angajare să fie adus cazierul judiciar;
- adeverință de la medicul de familie sau declarație pe propria răspundere că este clinic sănătos, urmând ca la angajare să fie adusă adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare a candidatului, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitate.
*NOTĂ La data prezentării la concurs, candidații au obligația de a prezenta toate documentele în original.
Înscrierea candidatului se poate face prin depunerea documentelor solicitate la adresa de e-mail office@sape-energie.ro sau la registratura societății, în intervalul specificat în anunț.
Depunerea dosarelor se va face până la data de 08.12.2025, ora 16:30, urmând ca selecția candidaților să se facă în data de 09.12.2025.
Candidații selectați vor fi notificați prin email la finalizarea procesului de selecție a dosarelor, până în data de 10.12.2025, inclusiv, privind invitația la interviu.
Tipul probei de concurs: INTERVIU
Locul desfășurării probei: sediul SAPE SA, str. Grigore Alexandrescu, nr.9, et.4, Sector 1, București
Data și ora desfășurării probei: 12.12.2025, începând cu ora 10:00 (candidații care corespund profilului vor fi notificați prin e-mail cu privire la ora exactă a începerii probei).
Bibliografia:
Act | Denumire act normative |
Legea nr. 99/2016 | Lege privind achizitiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare |
Legea nr. 101/2016 | Lege privind remediile și caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrari și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și functionarea Conșiliului National de Solutionare a Contestatiilor |
Legea nr.184/2016 | Lege privind instituirea unui mecanism de prevenire a conflictului de interese in procedura de atribuire a contractelor de achizitie publica |
OUG nr. 30/2006 | Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind functia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice și a contractelor de conceșiune de servicii, cu modificarile și completarile ulterioare |
OUG nr. 114/2011 | Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind atribuirea anumitor contracte de achizitii publice in domeniile apararii și securitatii, cu modificarile și completarile ulterioare |
HG nr. 394/2016 | Hotarârea Guvernului pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial-acordului cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, cu modificarile și completarile ulterioare |
Reg. 2195/2002 | Regulament al Parlamentului European și al Conșiliului privind Vocabularul comun privind achizitiile publice (CPV), cu modificarile și completarile ulterioare |
Dir. 2014/25/UE | Directiva Parlamentului European și a Conșiliului din 26 februarie 2014 privind achizitiile efectuate de entitatile care iși desfasoara activitatea in sectoarele apei, energiei, transporturilor și serviciilor postale și de abrogare a Directivei 2004/17/CΕ |
Hotararea nr. 1/2018 | Hotararea nr. 1/2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice |
*NOTĂ În data stabilită pentru interviu, candidații selectați și programați au obligația de a prezenta și documentele în original. Toate actele în copie vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către salariații resurse umane.
Ne rezervăm dreptul de a selecta și de a contacta candidații.
