CONSILIER JURIDIC ÎN CADRUL SERVICIULUI ACHIZIȚII ȘI MONITORIZARE CONTRACTE

Navigare rapidă

CONSILIER JURIDIC ÎN CADRUL SERVICIULUI ACHIZIȚII ȘI MONITORIZARE CONTRACTE

ANUNȚ RECRUTARE CONSILIER JURIDIC

ÎN CADRUL SERVICIULUI ACHIZIȚII ȘI MONITORIZARE CONTRACTE

 

Societatea de Administrare a Participatiilor în Energie – S.A. (S.A.P.E. S.A.) înființată în urma procesului de divizare a SC Electrica SA, conform Hotărârii de Guvern nr.203/2014 privind modificarea si completarea Hotărârii Guvernului nr. 85/2013 pentru aprobarea strategiei de privatizare prin ofertă publică de majorare a capitalului social prin aport de capital privat al Societătii Comerciale de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice „Electrica” – S.A. București, cu modificările și completările ulterioare.

Începând cu data de 10.01.2018 SAPE SA, este o societate administrată în sistem dualist având ca actionar unic statul  roman, prin Ministerul Energiei.

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Serviciului Achiziții și Monitorizare Contracte, am demarat selecția pentru ocuparea unui (1) post de ,,consilier juridic” pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă de lucru de 8h/zi, perioadă de probă de 90 zile calendaristice, activitatea desfășurându-se la sediul angajatorului.

 

CONSILIER JURIDIC ÎN CADRUL

SERVICIULUI ACHIZIȚII ȘI MONITORIZARE CONTRACTE

 

Atribuțiile principale ale postului, fără a se limita la:

  • elaborează documentele aferente activității derulată în cadrul Serviciului;
  • monitorizează și maximizează contractele încheiate de societate în corelare cu strategiile de investiții și achiziții aprobate de către conducerea SAPE S.A.;
  • monitorizează progresul contractelor, astfel încât problemele de implementare să fie identificate cât mai curând iar soluțiile adecvate să fie puse în aplicare în timp util;
  • monitorizează respectarea prevederilor contractuale aflate în derulare/proiectele de investiții pentru care acordă consultanță;
  • întocmește documentele corespunzătoare modificării, actualizării și rezilierii contractelor societății, la solicitarea derulatorilor de contracte;
  • solicită puncte de vedere de la entitatea organizatorică de specialitate din cadrul SAPE S.A. în vederea verificării oricăror clauze contractuale;
  • participă în echipe de proiect/grupuri de lucru prin decizia Directoratului SAPE S.A.;
  • elaborează și, după caz, actualizează, pe baza adreselor de fundamentare transmise de celelalte compartimente ale SAPE S.A., strategia de contractare, programul anual al achizițiilor și programul anual al achizițiilor sectoriale;
  • îndeplinește obligațiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de procedura privind activitatea de achiziții, în vigoare;
  • aplică și finalizează procedurile de atribuire, în conformitate cu procedura privind activitatea de achiziții, în vigoare;
  • realizează achizițiile directe și procedurile de achiziție, în conformitate cu legislația în domeniul achizițiilor sectoriale și procedurile de sistem privind activitatea de achiziții în vigoare;
  • constituie, păstrează și arhivează dosarul achiziției conform legislației în domeniul achizițiilor sectoriale și procedurilor de sistem privind activitatea de achiziții în vigoare;
  • participă în calitate de președinte/membru în cadrul comisiilor de evaluare pentru procedurile de achiziție organizate de SAPE S.A., conform deciziilor emise de conducerea societății;
  • îndeplinește orice alte atribuții cu caracter specific, ce decurg din actele normative în vigoare sau dispuse de conducerea instituției, în domeniul propriu de activitate;
  • informează șeful ierarhic superior și/sau Directoratul SAPE cu privire la apariția/modificarea unor acte normative cu impact asupra activității derulate în cadrul serviciului;
  • organizează activitatea de păstrare a documentelor aferente activității de monitorizare contracte și consultanță proiecte şi le arhivează ulterior, conform legislației în vigoare, precum şi a documentelor primite spre rezolvare şi lucrate la nivelul serviciului;
  • identifică riscurile legate de activitățile curente și le transmite superiorului ierarhic;
  • întocmește informări către conducerea SAPE S.A. referitoare la activitatea specifică și face propuneri de îmbunătățire;
  • respectă toate reglementările interne în vigoare;
  • participă la cursuri de formare profesională;
  • alte atribuții sau sarcini din domeniul său de activitate, primite de la șeful ierarhic superior și/sau stabilite în sarcina sa prin Decizii ale Directoratului și/sau fișa postului, conform legislației aplicabile în vigoare.

 

Profilul candidatului:

  • studii superioare juridice;
  • experienţă în domeniu de minim 3 ani;
  • cunoștințe de limba engleză;
  • cunoștințe avansate de operare PC (pachetul MS Office).

 

Beneficii:

– salariu atractiv;

– participare la profit;

– asigurare medicală de sănătate privată;

– ajutor pentru evenimente deosebite;

– zile libere plătite pentru evenimente speciale;

– instruire și specializare în domeniul aflat în plină ascensiune al energiilor regenerabile;

– alte beneficii conform legii sau reglementărilor interne.

 

Informații generale

Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți dosarul de concurs până la data de 08.12.2025, specificând denumirea postului pentru care candidați, în atenția resursei umane, prin adresa de email: office@sape-energie.ro.

Dosarul de concurs trebuie să cuprindă următoarele documente:

  • cerere de înscriere ce cuprinde și consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • curriculum vitae (CV);
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, urmând ca la angajare să fie adus cazierul judiciar;
  • adeverință de la medicul de familie sau declarație pe propria răspundere că este clinic sănătos, urmând ca la angajare să fie adusă adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare a candidatului, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitate.

 

*NOTĂ La data prezentării la concurs, candidații au obligația de a prezenta toate documentele în original.

Înscrierea candidatului se poate face prin depunerea documentelor solicitate la adresa de e-mail office@sape-energie.ro sau la registratura societății, în intervalul specificat în anunț.

Depunerea dosarelor se va face până la data de 08.12.2025, ora 16:30, urmând ca selecția candidaților să se facă în data de 09.12.2025.

Candidații selectați vor fi notificați prin email la finalizarea procesului de selecție a dosarelor, până în data de 10.12.2025, inclusiv, privind invitația la interviu.

Tipul probei de concurs: INTERVIU

Locul desfășurării probei: sediul SAPE SA, str. Grigore Alexandrescu, nr.9, et.4, Sector 1, București

Data și ora desfășurării probei: 12.12.2025, începând cu ora 10:00 (candidații care corespund profilului vor fi notificați prin e-mail cu privire la ora exactă a începerii probei).

Bibliografia:

Act        

Denumire act normative

Legea nr. 99/2016

Lege privind achizitiile sectoriale, cu modificările și completările ulterioare               

Legea nr. 101/2016

Lege privind remediile și caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrari și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și functionarea Conșiliului National de Solutionare a Contestatiilor

Legea nr.184/2016

Lege privind instituirea unui mecanism de prevenire a conflictului de interese in procedura de atribuire a contractelor de achizitie publica

HG nr. 394/2016

Hotarârea Guvernului pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial-acordului cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale, cu modificarile și completarile ulterioare

Reg. 2195/2002

Regulament al Parlamentului European și al Conșiliului privind Vocabularul comun privind achizitiile publice (CPV), cu modificarile și completarile ulterioare

Dir. 2014/25/UE

Directiva Parlamentului European și a Conșiliului din 26 februarie 2014 privind achizitiile efectuate de entitatile care iși desfasoara activitatea in sectoarele apei, energiei, transporturilor și serviciilor postale și de abrogare a Directivei 2004/17/CΕ

OG nr. 119 din 31 august 1999 (**republicată**)

Privind controlul intern și controlul financiar preventiv

Ordinul nr. 1170/2021

Ordinul nr. 1170/2021 privind aprobarea formularelor standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire. Ordin

privind aprobarea formularelor standard ale proceselor-verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii

ORDIN nr. 281/2016 din 22 iunie 2016

ORDIN nr. 281/2016 din 22 iunie 2016 privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achiziţiilor publice şi Programului anual al achiziţiilor sectoriale

Hotararea nr. 1/2018

Hotararea nr. 1/2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice

Legea nr. 31/1990

Legea Societăților Comerciale republicată, actualizată cu modificările și completările ulterioare

Legea nr. 287/2009

Legea privind Codul Civil

Legea nr. 134/2010

Legea privind Codul de procedură civilă

 

*NOTĂ În data stabilită pentru interviu, candidații selectați și programați au obligația de a prezenta și documentele în original. Toate actele în copie vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către salariații resurse umane.

Ne rezervăm dreptul de a selecta și de a contacta candidații.

                                                                                               

 

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

CONSILIER JURIDIC  ÎN CADRUL ACTIVITĂȚII DOCUMENTE CLASIFICATE ȘI INTEGRITATE, GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ, ADMINISTRARE PARTICIPAȚII ȘI MANDATE

CONSILIER JURIDIC ÎN CADRUL ACTIVITĂȚII...

ANUNȚ RECRUTARE CONSILIER JURIDIC ÎN CADRUL ACTIVITĂȚII DOCUMENTE CLASIFICATE ȘI INTEGRITATE, GUVERNANȚĂ CORPORATIVĂ ȘI…
ECONOMIST ÎN CADRUL  ACTIVITĂȚII CONTABILITATE, BUGET ȘI CMI

ECONOMIST ÎN CADRUL ACTIVITĂȚII CONTABILITATE,...

 ANUNȚ RECRUTARE ECONOMIST ÎN CADRUL ACTIVITĂȚII CONTABILITATE, BUGET ȘI CMI Pentru asigurarea numărului optim…
CONSILIER JURIDIC ÎN CADRUL  SERVICIULUI JURIDIC ȘI ADMINISTRATIV

CONSILIER JURIDIC ÎN CADRUL SERVICIULUI...

ANUNȚ RECRUTARE CONSILIER JURIDIC ÎN CADRUL SERVICIULUI JURIDIC ȘI ADMINISTRATIV Pentru asigurarea numărului optim…