ANUNȚ RECRUTARE EXPERT EFICIENTIZARE INVESTIȚII

Navigare rapidă

ANUNȚ RECRUTARE EXPERT EFICIENTIZARE INVESTIȚII

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Serviciului Proiecte, Ofertare, Resurse Umane și CMI, am demarat selecția pentru ocuparea unui post de ,,expert eficientizare investiții” (cod COR 241259), pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă de lucru de 8h/zi, perioadă de probă de cel mult 90 de zile calendaristice, activitatea desfășurându-se la sediul angajatorului.

 EXPERT EFICIENTIZARE INVESTIȚII

Atribuțiile principale ale postului, fără a se limita la:

– derulează activitățile necesare pentru realizarea politicii, strategiei și obiectivelor investiționale, economico-financiare ale societății;

– participă la elaborarea rapoartelor de sinteză privind evoluția costurilor pe  categorii reprezentative pentru societate;

– participă la elaborarea analizelor, rapoartelor etc., privind performanțele economico-financiare ale societății;

– participă la planificarea strategică a societății în funcție de analiza situației existente realizată printr-un set de indicatori (resurse necesare, factori interesați, obținute prin instrumente de analiză) și eventual, prin studii de piață specifice;

– identifică nevoile de consultanță şi/ sau suport extern pentru realizarea şi/ sau actualizarea strategiei corporative și investiționale, inclusiv proiecţiile financiare, întocmind termenii de referință pentru acestea;

– participă, pe bază de mandat sau delegare, la  negocierea  contractelor (capitolele: Plăți, termeni și modalități de plată, garanții), precum și a acordurilor de împrumut pentru finanţarea unor proiecte de investiţii;

– realizează analizele de management financiar (audit, calcule de cash-flow etc.) necesare fundamentării capacității financiare a societății de realizare investiții și rambursare obligații financiare;

– participă la planificarea și urmărirea fondurile externe și interne necesare lucrãrilor de investiții;

– participă la monitorizarea indicatorilor-cheie de performanță pe domenii strategice, anunțând diferențele față de țintele stabilite de societății;

– participă la elaborarea planului de afaceri pentru proiectele societății, întocmește, analizează și expune spre avizare sau modificare planurile de afaceri, în colaborare cu potențialii parteneri externi.

– identifică riscurile legate de activitățile curente și le transmite superiorului ierarhic;

– întocmește informări către conducerea SAPE S.A. referitoare la activitatea specifică și  face propuneri de îmbunătățire;

– întocmește rapoarte trimestriale și anuale cu privire la activitatea desfășurată;

– respectă toate reglementările interne în vigoare;

– participă la cursuri de formare profesională;

– participă în grupuri de lucru prin decizia directoratului SAPE S.A.

– protejează informațiile obținute în relațiile de serviciu, cu excepția cazurilor prevăzute expres de lege; 

– respectă regulile stabilite pentru diseminarea informațiilor obținute în relațiile de serviciu;

– răspunde de respectarea, în cadrul activității proprii, prevederilor legislative, norme, reglementări, proceduri operaționale și metodologii specifice;

  • îndeplinește alte atribuții sau sarcini din domeniul său de activitate, primite și/sau stabilite în sarcina sa prin decizii ale Directoratului și/sau fișa postului, conform legislației aplicabile în vigoare.

Responsabilități, fără a se limita la:

  • responsabilitatea pentru echipamente;
  • răspunde de integritatea patrimoniului din dotare, aferent realizării activității proprii, asigurând administrarea acestuia în bune condiții;
  • anunță personalul desemnat prin procedurile operaționale în vigoare, privind deteriorarea sau afectarea integrității patrimoniului din dotare, de către personalul societății sau terţi;
  • studiază literatură de specialitate în folosul activității proprii, documentându-se permanent pe baza publicațiilor de specialitate din domeniul energiei din surse regenerabile;
  • protejează informațiile obținute în relațiile de serviciu, cu excepția cazurilor prevăzute expres de lege;
  • respectă regulile stabilite pentru diseminarea informațiilor obținute în relațiile de serviciu;
  • răspunde de respectarea, în cadrul activității proprii, a prevederilor legislației, normelor, reglementărilor, procedurilor operaționale și metodologiilor specifice.

Profilul candidatului:

  • Studii superioare: inginer/economist;
  • Cunoștințe și experiență relevantă – minim 3 ani;
  • Cunoștințe de strategie investițională și experiență în management de proiect reprezintă un avantaj;
  • Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Cunoașterea legislației specifică domeniului de activitate

Beneficii:

– salariu atractiv;

– tichete de masă;

– participare la profit;

– asigurare medicală de sănătate privată;

– ajutor pentru evenimente deosebite;

– zile libere plătite pentru evenimente speciale;

– mediu de lucru plăcut, dinamic, cu posibilități de dezvoltare profesională;

– instruire și specializare în domeniul aflat în plină ascensiune al energiilor regenerabile;

– decontarea cazării în deplasări și diurnă;

– alte beneficii conform regulamentelor interne.

Informații generale

Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, până la data de 30.09.2025, dosarul de concurs, specificând denumirea postului pentru care candidati, în atentia resursei umane, prin adresa de email: office@sape-energie.ro.

Dosarul de concurs trebuie să cuprindă următoarele documente:

  1. cerere de înscriere ce cuprinde și consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  2. curriculum vitae (CV);
  3. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, urmând ca la angajare să fie adus cazierul judiciar;
  7. adeverință de la medicul de familie sau declarație pe propria răspundere că este clinic sănătos, urmând ca la angajare să fie adusă adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare a candidatului, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitate.

*NOTĂ Toate actele în copie vor purta înscrisul conform cu originalul si la depunerea acestora se vor prezenta obligatoriu si documentele în original. Originalele documentelor se vor prezenta până la termenul limită menționat mai sus.

Înscrierea candidatului se poate face prin depunerea documentelor solicitate la adresa de e-mail office@sape-energie.ro sau la registratura societății, în intervalul specificat în anunț.

Depunerea dosarelor se va face până la data de 30.09.2025, ora 16:30, urmând ca selecția candidaților să se facă în perioada 0102.10.2025.

Candidații selectați vor fi notificați telefonic sau prin email la finalizarea procesului de selecție a dosarelor, începând cu data de 03.10.2025, inclusiv, privind invitația la interviu.

Tipul probei de concurs: INTERVIU

Locul desfășurării probei: sediul SAPE SA, str. Grigore Alexandrescu nr.9, et.4, Sector 1, București

Data și ora desfășurării probei: între 06.10-10.10.2025 – candidații care corespund profilului vor fi notificați cu privire la data și ora exactă a începerii probei.

*NOTĂ În data stabilită pentru interviu, candidații selectați și programați au obligația de a prezenta și documentele în original. Toate actele în copie vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către Serviciul Proiecte, Ofertare, Resurse Umane și CMI.

Ne rezervăm dreptul de a selectiona si de a contacta candidatii.

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

CONSILIER JURIDIC

CONSILIER JURIDIC

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Serviciului Proiecte, Ofertare, Resurse Umane și…
ANUNȚ RECRUTARE INSPECTOR DOCUMENTE SECRETE

ANUNȚ RECRUTARE INSPECTOR DOCUMENTE SECRETE

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Activității Documente Clasificate și Integritate, Guvernanță…
ANUNȚ RECRUTARE ECONOMIST

ANUNȚ RECRUTARE ECONOMIST

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Serviciului Proiecte, Ofertare, Resurse Umane și…