ANUNȚ RECRUTARE ECONOMIST

Navigare rapidă

ANUNȚ RECRUTARE ECONOMIST

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Serviciului Proiecte, Ofertare, Resurse Umane și CMI, am demarat selecția pentru ocuparea unui post de ,,economist” (cod COR 263102), pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă de lucru de 8h/zi, perioadă de probă de cel mult 90 de zile calendaristice, activitatea desfășurându-se la sediul angajatorului.

 ECONOMIST

 Atribuțiile principale ale postului, fără a se limita la:

– ține contabilitatea veniturilor  şi cheltuielilor la nivelul societăţii;

– ține contabilitatea imobilizărilor necorporale şi corporale, a imobilizărilor în curs, precum  şi  a materialelor consumabile şi a obiectelor de inventar;

–  asigură contabilitatea aferentă raporturilor contractuale cu clienţii şi furnizorii societăţii;

–  analizează şi validează balanţa de verificare analitică şi sintetică a societăţii;

–  realizează analize economice pe bază de bilanţ;

–   asigură difuzarea şi prelucrarea legislaţiei cu personalul subordonat;

–   elaborează politicile contabile

   –  asigură Secretariatul Comisiei de monitorizare a implementării standardelor de Control Intern Managerial (CMI) la nivelul SAPE S.A., în conformitate cu Ordinul SGG nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlul intern managerial al entităților publice, având următoarele atribuții în acest sens:

  • convoacă membrii comisiei la solicitarea Președintelui Comisiei;
  • organizează desfășurarea ședințelor de lucru ale Comisiei, din dispoziția Președintelui Comisiei;
  • redactează procesele verbale ale ședințelor comisiei, precum și hotărârile luate de aceasta;
  • întocmește rapoartele de activitate ale comisiei;
  • diseminează informații la nivelul SAPE S.A.;
  • asigură elaborarea deciziilor în baza rezoluțiilor Comisiei;
  • asigură comunicarea deciziilor ce au legătură cu controlul intern managerial tuturor celor în drept;
  • analizează procedurile (operaționale și de sistem) din punctul de vedere al respectării conformității cu structura minimală prevăzută în procedura de sistem privind elaborarea procedurilor intern și ține evidența acestora la nivelul SAPE S.A.;
  • propune, pe baza Registrului de riscuri de la nivelul SAPE S.A., profilul de risc și limita de toleranță la risc care sunt analizate și avizate în ședința comisiei și aprobate de către Directoratul SAPE S.A.;
  • elaborează anual Planul de implementare a măsurilor de control pentru riscurile semnificative, ce va fi analizat de Comisie și aprobat de Directoratul SAPE S.A.;
  • elaborează Planul de Integritate anual și Raportarea privind implementarea SNA la nivelul SAPE S.A. și le supune aprobării Directoratului SAPE S.A.;
  • elaborează Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizaţională și o supune aprobării Directoratului SAPE S.A.;
  • elaborează și transmite Ministerului Energiei Anexa nr. 3.I: „Situaţia centralizatoare privind stadiul implementării şi dezvoltării sistemului de control intern managerial la data de 31 decembrie ….”, respectiv Anexa nr. 3.II: „CAPITOLUL II: Stadiul implementării standardelor de control intern managerial, conform rezultatelor autoevaluării la data de 31 decembrie … ” din OSGG 600/2018;
  • centralizează chestionarele de autoevaluare a stadiului de implementare a standardelor de control intern/managerial transmise de către conducătorii e.o. din cadrul SAPE S.A. și elaborează Situația sintetică a rezultatelor autoevaluării(Anexa 42);
  • elaborează Raportul asupra sistemului de control intern managerial la data de 31 decembrie… (anexa nr. 43) și îl transmite către Ministerul Energiei până la 20 februarie a anului următor pentru anul precedent;
  • elaborează, pe baza raportărilor anuale ale conducătorilor e.o de la primul nivel de conducere, o informare privind desfășurarea procesului de gestionare a riscurilor și monitorizarea performanțelor către conducătorul SAPE S.A., aprobată de președintele Comisiei de monitorizare;
  • susține elaborarea Codul Etic și de Integritate al SAPE S.A.;
  • coordonează activitatea de implementare a măsurilor prevăzute în Programul de dezvoltare a sistemului de control intern managerial și a Planului de integritate la nivelul SAPE S.A., elaborate în conformitate cu Ordinul Secretarului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităților publice, sprijinind managementul în vederea luării unor decizii manageriale corecte în vederea implementării corecte a prevederilor OSGG nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice;

 Responsabilități, fără a se limita la:

  • responsabilitatea pentru echipamente;
  • răspunde de integritatea patrimoniului din dotare, aferent realizării activității proprii, asigurând administrarea acestuia în bune condiții;
  • anunță personalul desemnat prin procedurile operaționale în vigoare, privind deteriorarea sau afectarea integrității patrimoniului din dotare, de către personalul societății sau terţi;
  • studiază literatură de specialitate în folosul activității proprii, documentându-se permanent pe baza publicațiilor de specialitate din domeniul energiei din surse regenerabile;
  • protejează informațiile obținute în relațiile de serviciu, cu excepția cazurilor prevăzute expres de lege;
  • respectă regulile stabilite pentru diseminarea informațiilor obținute în relațiile de serviciu;
  • răspunde de respectarea, în cadrul activității proprii, a prevederilor legislației, normelor, reglementărilor, procedurilor operaționale și metodologiilor specifice.

Profilul candidatului:

  • Studii superioare în economie;
  • Cunoștințe și experiență relevantă – minim 3 ani;
  • Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Cunoașterea legislației specifică domeniului de activitate.

Beneficii:

– salariu atractiv;

– tichete de masă;

– participare la profit;

– asigurare medicală de sănătate privată;

– ajutor pentru evenimente deosebite;

– zile libere plătite pentru evenimente speciale;

– mediu de lucru plăcut, dinamic, cu posibilități de dezvoltare profesională;

– instruire și specializare în domeniul aflat în plină ascensiune al energiilor regenerabile;

– decontarea cazării în deplasări și diurnă;

– alte beneficii conform regulamentelor interne.

 Informații generale

Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți, până la data de 30.09.2025, dosarul de concurs, specificând denumirea postului pentru care candidati, în atentia resursei umane, prin adresa de email: office@sape-energie.ro.

Dosarul de concurs trebuie să cuprindă următoarele documente:

  1. cerere de înscriere ce cuprinde și consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  2. curriculum vitae (CV);
  3. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, urmând ca la angajare să fie adus cazierul judiciar;
  7. adeverință de la medicul de familie sau declarație pe propria răspundere că este clinic sănătos, urmând ca la angajare să fie adusă adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare a candidatului, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitate.

*NOTĂ Toate actele în copie vor purta înscrisul conform cu originalul si la depunerea acestora se vor prezenta obligatoriu si documentele în original. Originalele documentelor se vor prezenta până la termenul limită menționat mai sus.

Înscrierea candidatului se poate face prin depunerea documentelor solicitate la adresa de e-mail office@sape-energie.ro sau la registratura societății, în intervalul specificat în anunț.

Depunerea dosarelor se va face până la data de 30.09.2025, ora 16:30, urmând ca selecția candidaților să se facă în perioada 0102.10.2025.

Candidații selectați vor fi notificați telefonic sau prin email la finalizarea procesului de selecție a dosarelor, începând cu data de 03.10.2025 inclusiv, privind invitația la interviu.

Tipul probei de concurs: INTERVIU

Locul desfășurării probei: sediul SAPE SA, str. Grigore Alexandrescu, nr.9, et.4, Sector 1, București

Data și ora desfășurării probei: între 06.10-10.10.2025 – candidații care corespund profilului vor fi notificați cu privire la data și ora exactă a începerii probei.

*NOTĂ În data stabilită pentru interviu, candidații selectați și programați au obligația de a prezenta și documentele în original. Toate actele în copie vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către resursa umană.

Ne rezervăm dreptul de a selecționa și de a contacta candidații.

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

CONSILIER JURIDIC

CONSILIER JURIDIC

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Serviciului Proiecte, Ofertare, Resurse Umane și…
ANUNȚ RECRUTARE INSPECTOR DOCUMENTE SECRETE

ANUNȚ RECRUTARE INSPECTOR DOCUMENTE SECRETE

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Activității Documente Clasificate și Integritate, Guvernanță…
ANUNȚ RECRUTARE EXPERT EFICIENTIZARE INVESTIȚII

ANUNȚ RECRUTARE EXPERT EFICIENTIZARE INVESTIȚII

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Serviciului Proiecte, Ofertare, Resurse Umane și…