MENIU

Caută
Close this search box.
Servicii de mentenanţă turbine eoliene din componenţa centralei electrice eoliene Horia, cu putere instalată de 7,5 MW la împlinirea perioadei de 10 ani (120 luni) de la punerea în funcțiune a acesteia

Navigare rapidă

Servicii de mentenanţă turbine eoliene din componenţa centralei electrice eoliene Horia, cu putere instalată de 7,5 MW la împlinirea perioadei de 10 ani (120 luni) de la punerea în funcțiune a acesteia

ANUNȚ DE PARTICIPARE PRIVIND ACHIZITIONAREA DE
Servicii de mentenanţă turbine eoliene din componenţa centralei electrice eoliene Horia, cu putere instalată de 7,5 MW la împlinirea perioadei de 10 ani (120 luni) de la punerea în funcțiune a acesteia

CĂTRE TOȚI CEI INTERESAȚI

1. Informatii despre entitatea contractantă:

Entitatea contractantă: SOCIETATEA DE ADMINISTRARE A PARTICIPAȚIILOR ÎN ENERGIE S.A, societate administrata in sistem dualist, cu sediul în Bucureşti, str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, telefon: +40 720 059 786, e-mail: office@sape-energie.ro, CIF: RO33134190, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/5394/2014.

2. Obiectul achizitiei:

Servicii de mentenanţă turbine eoliene din componenţa centralei electrice eoliene Horia, cu putere instalată de 7,5 MW la împlinirea perioadei de 10 ani (120 luni) de la punerea în funcțiune a acesteia

Prestatorul care va efectua revizia turbinelor General Electric 2,5MWh la 120 luni (10 ani) de la punerea in functiune va efectua sarcinile specifice de intretinere la urmatoarele componente si subansamble ale acestora:

1. Fundatia si zona exterioara

2. Modulul de alimentare preasamblat (PPM)

3. Turn

4. Capul masinii

5. Capul rotor

3. Scopul achiziției:

Scopul achiziției este asigurarea funcționării în parametrii normali a turbinelor din cadrul CEE Horia.

4. Tipul contractului / comenzii: Contract / Comanda de prestari servicii.

5. Durata: 14 zile.

6. Tip achizitie: Achizitie directa – in conformitate cu prevederile art. 12. alin (7), lit. a) din Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale

7. Informatii privind ofertele:

• Data şi ora limită pentru depunerea ofertelor: 08.11.2023. Ofertele primite, după data şi ora limită de depunere a ofertelor, nu vor fi luate în considerare.
• Depunerea ofertelor se va face pe e-mail, la urmatoarele adrese:
gabriel.marcu@sape-energie.ro și/sau achizitii@sape-energie.ro
• Limba de redactare a ofertei: limba română.

8. Modalitati de finantare achizitie: Surse proprii SAPE S.A. – BVC 2023 – OM 247/1193/736

9. Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.

10. Perioada pentru care ofertantul va trebui sa mentina oferta valabila: 30 de zile de la data limita prevazuta pentru depunerea ofertelor.

Pentru informații suplimentare rugam sa ne contactati:

– Gabriel Marcu, telefon 0772 221 975 sau e-mail gabriel.marcu@sape-energie.ro

– Catalina Turtoi, telefon 0721 562 582 sau e-mail catalina.turtoi@sape-energie.ro

ȘEF SAAIT
MARCU Gabriel

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

Anunț de participare nr. 799 din 16.02.2024 - servicii de pază pentru obiectiv CEF Dârvari

Anunț de participare nr. 799...

DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE DOCUMENTAȚIE ATRIBUIRE Anunț de Atribuire nr. 2281 din 25.04.2024 –…