Achizitie Servicii de intermediere financiară

Navigare rapidă

Achizitie Servicii de intermediere financiară

 

 

Subscrisa Societatea de Administrare a Participatiilor in Energie – SAPE SA, societate administrată in sistem dualist cu sediul in București, B-dul Lacul Tei nr. 1 – 3, etaj 11, Sector 2, inregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/5394/2014, CUI RO 33134190, reprezentată legal prin membrii Directoratului, respectiv Dr. Nicolae Bogdan Codruț Stănescu – președinte, Luiza Marian – membru și Constantin Văduva – membru, vă facem cunoscută demararea procedurii de achizitionare a serviciilor de intermediere financiară pentru SAPE SA.

 

Ofertele se vor depune in formă scrisă la sediul SAPE SA din Bucuresti, strada Grigore Alexandrescu nr. 9, etaj 4, Sector 1, la secretariatul societății, camera 416, sau se vor transmite prin poștă. Data si ora limită pentru depunerea ofertelor este 12.11.2019, ora 10,00. Ofertele primite dupa data si ora limită de depunere a ofertelor, nu vor fi luate in considerare.

 

Documentele de calificare, Propunerea Tehnică si Propunerea Financiară vor fi deschise in data de 12.11.2019, ora 12,00, in prezenta reprezentanților autorizați ai ofertanților, participarea acestora la sedinta de deschidere nefiind totuși obligatorie.

 

Valoarea estimata a achizitiei este de 50.000 euro fara TVA, pentru o perioada de 36 de luni.

 

Procedura de achizitie se desfasoară conform Procedurii interne de achizitii a SAPE SA, care nu e autoritate contractantă. Procedura este publicată pe site-ul societății.

 

Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.

 

Oferta va trebui să aibă valabilitate maxim 90 de zile.

 

Oferta se va intocmi in conformitate cu fișa de cerințe de calificare, atașate si publicate.

 

Pentru solicitare de clarificări, vă rugăm să vă adresați la Biroul Achiziții, dnei

Ioana ARGHIR – Economist Tel: +40 21 796 48 15;  Fax: +40 21 659 65 80 sau

ioana.arghir@sape-energie.ro

Fisa cerinte de calificare pentru servicii de intermediere financiara

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

ANUNȚ DE PARTICIPARE  nr. 1119 din 12.03.2025 PRIVIND ACHIZITIONAREA DE “Servicii de  pază umană și supraveghere video, monitorizare live, utilizare a elementelor de descurajare a infracționalității și intervenție auto rapidă, care să asigure o protecție completă a Parcului ”Centrala Electrică Fotovoltaică” (CEF Dârvari 1 și 2), pentru o perioadă de 12 luni”

ANUNȚ DE PARTICIPARE nr. 1119...

Anunț de participare Instrucțiuni pentru ofertanți Caiet de Sarcini Propunere Contract Servicii FORMULARE
ANUNȚ DE PARTICIPARE  nr. 1121 din 12.033.2025 PRIVIND ACHIZITIONAREA DE „Servicii de pază umană și supraveghere video, monitorizare live, utilizare a elementelor de descurajare a infracționalității și intervenție auto rapidă, care să asigure o protecție completă a Parcului ”Centrala Electrică Eoliană” Horia, pentru o perioadă de 12 luni”

ANUNȚ DE PARTICIPARE nr. 1121...

Anunț de participare servicii pază CEE Horia 2025-2026 Instrucțiuni pentru ofertanți Caiet de Sarcini…