ANUNȚ RECRUTARE REFERENT

Navigare rapidă

ANUNȚ RECRUTARE REFERENT

 Pentru asigurarea numărului optim de specialiști s-a identificat necesitatea întregirii resurselor umane ale Serviciului Achiziții, Monitorizare Contracte și IT, motiv pentru care se demarează selecția pentru ocuparea postului de ,,referent” (COR 331309) în cadrul entitătii menționate, pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă de lucru de 8h/zi, perioadă de probă de cel mult 90 de zile calendaristice, activitatea desfășurându-se la sediul angajatorului.

REFERENT

Atribuțiile principale ale postului, fără a se limita la:

–   asigură lucrările serviciului, răspunzând pentru circuitul operativ al corespondenței;

–   gestionează corespondența, răspunsul la solicitări și filtrarea informațiilor;

–   elaborarează și formatează documentele, rapoartele sau prezentările;

–   participă la ședințe, ia notițe și asigură urmărirea acțiunilor stabilite;

–   organizează spaţiul de lucru pentru a asigura desfășurarea eficientă a activităţii;

–   verifică termenele de corespondenţă (termen de soluţionare, destinatar, clasificare, modalitate de transmitere/expediere);

– urmărește îndeplinirea măsurilor stabilite și aprobate de managementul SAPE S.A., corespunzătoare activității serviciului;

–   furnizează către Directorat toate informaţiile primite de societate;

–   colaborează cu toate structurile din cadrul societăţii;

–   asigură informațiile generale și utile privind activitățile societății;

–   identifică riscurile legate de activitățile curente și le transmite superiorului ierarhic;

–  întocmește informări către șeful ierarhic superior/conducerea SAPE S.A. referitoare la activitatea specifică și face propuneri de îmbunătățire;

–   întocmește rapoarte trimestriale și anuale cu privire la activitatea desfășurată;

–  organizează activitatea de păstrare a documentelor aferente activității serviciului şi le arhivează ulterior, conform legislației în vigoare, precum şi a documentelor primite spre rezolvare şi lucrate la nivelul serviciului;

–   informează șeful ierarhic superior și/sau Directoratul SAPE cu privire la apariția/modificarea unor acte normative cu impact asupra activității derulate în cadrul serviciului;

–   respectă toate reglementările interne în vigoare;

–  deplasări cu autoturismul societății la diverse instituții/administrații cu care societatea este în strânsă legătură pentru întâlniri sau livrare de documente cu caracter confidențial;

– alte atribuții permanente sau temporare stabilite în sarcina sa prin decizii/rezoluții ale Directoratului și/sau fișa postului, conform legislației aplicabile în vigoare.

Responsabilități, fără a se limita la:

  • responsabilitatea pentru echipamente;
  • răspunde de integritatea patrimoniului din dotare, aferent realizării activității proprii, asigurând administrarea acestuia în bune condiții;
  • anunță personalul desemnat prin procedurile operaționale în vigoare, privind deteriorarea sau afectarea integrității patrimoniului din dotare, de către personalul societății sau terţi;
  • studiază literatură de specialitate în folosul activității proprii, documentându-se permanent pe baza publicațiilor de specialitate din domeniul energiei din surse regenerabile;
  • protejează informațiile obținute în relațiile de serviciu, cu excepția cazurilor prevăzute expres de lege;
  • respectă regulile stabilite pentru diseminarea informațiilor obținute în relațiile de serviciu;
  • răspunde de respectarea, în cadrul activității proprii, a prevederilor legislației, normelor, reglementărilor, procedurilor operaționale și metodologiilor specifice.

Profilul candidatului:

  • studii superioare de lungă durată (diplomă de licență);
  • cunoștințe avansate de operare PC (pachetul MS office);
  • cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
  • abilități excelente de multitasking;
  • abilități de organizare, comunicare, confidențialitate și inițiativă;
  • atitudine profesionistă, adaptabilitate la schimbare și capacitatea de a lucra în echipă.

Beneficii:

– salariu atractiv;

– tichete de masă;

– participare la profit;

– asigurare medicală de sănătate privată;

– ajutor pentru evenimente deosebite;

– zile libere plătite pentru evenimente speciale;

– instruire și specializare în domeniul aflat în plină ascensiune al energiilor regenerabile;

– alte beneficii conform regulamentelor interne.

Informații generale

Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți dosarul de concurs până la data de 30.09.2025, specificând denumirea postului pentru care candidați, în atenția resursei umane, prin adresa de email: office@sape-energie.ro.

Dosarul de concurs trebuie să cuprindă următoarele documente:

  1. cerere de înscriere ce cuprinde și consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  2. curriculum vitae (CV);
  3. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
  5. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  6. cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, urmând ca la angajare să fie adus cazierul judiciar;
  7. adeverință de la medicul de familie sau declarație pe propria răspundere că este clinic sănătos, urmând ca la angajare să fie adusă adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare a candidatului, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unitățile sanitare abilitate.

*NOTĂ La data prezentării la concurs, candidații au obligația de a prezenta toate documentele în original.

Înscrierea candidatului se poate face prin depunerea documentelor solicitate la adresa de e-mail office@sape-energie.ro sau la registratura societății, în intervalul specificat în anunț.

Depunerea dosarelor se va face până la data de 30.09.2025, ora 16:30, urmând ca selecția candidaților să se facă în perioada 0102.10.2025.

Candidații selectați vor fi notificați telefonic sau prin email la finalizarea procesului de selecție a dosarelor, începând cu data de 03.10.2025 inclusiv, privind invitația la interviu.

Tipul probei de concurs: INTERVIU

Locul desfășurării probei: sediul SAPE SA, str. Grigore Alexandrescu, nr.9, et.4, Sector 1, București

Data și ora desfășurării probei: între 06.10-10.10.2025 – candidații care corespund profilului vor fi notificați cu privire la data și ora exactă a începerii probei.

Bibliografia:

  • Legea nr. 31/1990 privind societățile (**republicată**)
  • Ordonanța de Urgență nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 367/2022 privind dialogul social, cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 123/2012 energiei electrice și a gazelor naturale, cu modificările și completările ulterioare
  • Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale și Normele de aplicare

 

*NOTĂ În data stabilită pentru interviu, candidații selectați și programați au obligația de a prezenta și documentele în original. Toate actele în copie vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către Serviciul Proiecte, Ofertare, Resurse Umane și CMI.

Ne rezervăm dreptul de a selecta și de a contacta candidații.

 

Distribuie articolul:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Caută în articole

Categorii articole

Contactați-ne

Nu ezitați să ne contactați

Ne puteți contacta telefonic, prin email sau folosind formularul din pagina CONTACT.

TE-AR PUTEA
INTERESA ȘI

CONSILIER JURIDIC

CONSILIER JURIDIC

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Serviciului Proiecte, Ofertare, Resurse Umane și…
ANUNȚ RECRUTARE INSPECTOR DOCUMENTE SECRETE

ANUNȚ RECRUTARE INSPECTOR DOCUMENTE SECRETE

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Activității Documente Clasificate și Integritate, Guvernanță…
ANUNȚ RECRUTARE ECONOMIST

ANUNȚ RECRUTARE ECONOMIST

Pentru asigurarea numărului optim de specialiști în cadrul Serviciului Proiecte, Ofertare, Resurse Umane și…