Societatea de Administrare a Participaţiilor în Energie – S.A. (S.A.P.E. S.A.) înfiinţată în urma procesului de divizare a SC Electrica SA, conform Hotărârii de Guvern nr.203/2014 privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 85/2013 pentru aprobarea strategiei de privatizare prin ofertă publică de majorare a capitalului social prin aport de capital privat al Societăţii Comerciale de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice „Electrica” – S.A. Bucureşti, cu modificările și completările ulterioare.
Începând cu data de 10.01.2018 SAPE SA, este o societate administrată în sistem dualist având ca acționar unic statul roman, prin Ministerul Energiei.
Pentru buna desfășurare a activității societății, se demarează procesul de recrutare prin selecție pe bază de interviu pentru ocuparea postului de Specialist Resurse Umane în cadrul Biroului Resurse Umane, pe o perioadă determinată de timp (12 luni) și normă parțială de lucru (4h/zi).
SPECIALIST RESURSE UMANE-BIROUL RESURSE UMANE
Responsabilități, dar fără a se limita la:
- asigură evidenţa personalului societății în concordanţă cu prevederile legale în materie şi cu reglementările interne;
- asigură si coordoneaza activitatea privind recrutarea personalului în vederea ocupării posturilor vacante/temporar vancate din cadrul societăți și coordonează întreg procesul de recrutare, precum si aplicarea procedurii privind promovarea;
- asigură elaborarea și gestionarea documentației aferente încheierii, modificării, suspendării sau încetării contractelor individuale de muncă;
- asigură întocmirea și administrarea dosarelor de personal în conformitate cu prevederile legale în vigoare și a reglementărilor interne, inclusiv intocmirea Registrului de evidenta a dosarelor de personal;
- asigură completarea şi transmiterea Registrului electronic de evidență a salariaților (REVISAL) în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
- întocmește statele de funcții si personal lunar;
- coordonează procesul de elaborare şi revizuire a fişelor de post și procesul de evaluare a performanţelor profesionale individuale;
- întocmește dosarele de pensionare pentru salariații din cadrul societății;
- înregistrează și arhivează fișele de post;
- elaborează deciziile aferente derulării raporturilor de muncă cu salariații și gestionarea acestora;
- urmărește acordarea drepturilor personalului, conform prevederilor Contractului Colectiv de Muncă și ale legislației în vigoare;
- calculează vechimea în muncă și/sau vechimea în societate a salariaților, a sporurilor aferente acestora, precum și a zilelor de concediu de odihnă de care beneficiază salariații;
- comunică ALOFM date privind posturile vacante;
- elaborează adeverințele pentru medicul de familie, adeverințe de vechime în muncă, note de lichidare etc. la solicitarea salariaților societății sau când situația impune în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
- vizează și centralizează cererile de concediu de odihnă, cererile pentru zilele libere plătite, concediu de studii, concedii fără plată etc;
- întocmește actele adiționale la contractele individuale de muncă privitoare la obiectul și valoarea cursurilor la care participă salariații, înainte de începerea cursului;
- îndeplinește orice alte sarcini rezultate din Decizii ale Directoratului sau Hotărârii ale Consiliului de Supraveghere în domeniul de activitate;
- realizează informări și analize către Directorat si catre Consiliul de Supraveghere, și, după caz, solicită avizarea, aprobarea unor materiale/note necesare desfășurării activității societății;
- avizează prin semnare documentele întocmite de Biroul Resurse Umane;
- alte atribuții permanente sau temporare stabilite în sarcina sa prin Decizii ale Directoratului și/sau Fișa de Post, conform legislației aplicabile în vigoare.
Profilul candidatului:
- studii superioare de profil;
- atestat Inspector Resurse Umane;
- cunoștințe operare PC;
- cunoștințe de Limba Engleză-nivel mediu.
Informații generale
Pentru a aplica pe acest post, dacă considerați că îndepliniți toate cerințele menționate mai sus, vă rugăm să trimiteți până la data de 03.10.2019, ora 17:00, dosarul de concurs specificând denumirea postului pentru care candidați în atenția Biroului Resurse Umane, prin email: office@sape-energie.ro.
Dosarul de concurs trebuie să cuprindă următoarele documente:
- curriculum vitae (CV);
- cerere de înscriere la concurs (Anexa 1 atașată prezentei)
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere, după caz, că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
*NOTĂ Toate actele în copie vor purta înscrisul conform cu originalul și la depunerea acestora se vor prezenta obligatoriu și documentele în original.
Tipul probei de concurs: INTERVIU
Locul desfășurării probei: sediul SAPE SA
Data și ora desfășurării probei: 15.10.2019, începând cu ora 14:30 (candidații care corespund profilului vor fi notificați via e-mail cu privire la ora exactă a începerii probei)
Bibliografia
Legea 53/2003-Codul Muncii actualizat cu modificările și completările ulterioare, Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind Guvernanța Corportivă a Întreprinderilor Publice și Normele de aplicare, Legea nr. 672/2002 privind Auditul Public Intern și Normele de aplicare.
Ne rezervăm dreptul de a selecționa și de a contacta candidații.
Formular concurs Descarcă