Societatea de Administrare a Participaţiilor în Energie – S.A. (S.A.P.E. S.A.) înfiinţată în temeiul Hotărârii de Guvern nr.203/2014 privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 85/2013 pentru aprobarea strategiei de privatizare prin ofertă publică de majorare a capitalului social prin aport de capital privat al Societăţii Comerciale de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice „Electrica” – S.A. Bucureşti, ca persoană juridică română, având forma juridică de societate pe acţiuni, organizată în sistem dualist începând cu data de 10.01.2018, îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu dispoziţiile legale în materie, capitalul social fiind deţinut în întregime de statul român, în calitate de acţionar unic, reprezentat de Ministerul Energiei.
Pentru asigurarea numarului optim de specialisti in cadrul biroului Guvernanță Corporativă, am demarat selectia pentru ocuparea unui post de:
ȘEF BIROU
Responsabilități:
– analizează prevederile legale şi modificările legislative care au impact asupra SAPE SA din punct de vedere statutar;
– asigură informarea Directoratului cu privire la noile reglementări/acte normative, ce țin de guvernanța corporativă, cu impact asupra activităţii SAPE SA şi a modificărilor survenite la acestea şi participă la actualizarea actelor statutare ale societății;
– organizează sedintele de Directorat: intocmeste ordinea de zi pe baza solicitarilor membrilor Directoratului SAPE SA la propunerea conducatorilor entitatilor organizatorice din cadrul SAPE SA, convoaca participantii, pregateste si transmite documentele necesare luarii deciziilor, intocmeste si transmite Procesul verbal in vederea obtinerii semnaturilor membrilor Directoratului;
– asigură transmiterea internă a documentelor emise de către Directoratul SAPE SA şi Consiliul de Supraveghere ca urmare a ședințelor acestor organe;
– acordă, la solicitare, consultanţă de specialitate entităţilor organizatorice din cadrul SAPE SA, pe teme privind domeniul propriu de activitate;
– realizează formalitatile necesare convocarii si organizarii sedintelor AGA SAPE SA.
– asigură elaborarea hotararilor Directoratului si notelor de serviciu emise in urma sedintelor de Directorat;
– efectuează demersurile necesare reprezentării SAPE SA în Adunările generale ale acţionarilor;
– asigură condiţiile organizatorice de desfăşurare a şedinţelor Consiliului de supraveghere (CS) și ale Adunarii generale a actionarilor (AGA) ale SAPE SA;
– consemnează, la propunerea Directoratului SAPE SA, datele de desfăşurare a şedinţelor şi ordinea de zi a acestora;
– redactează ordinea de zi şi completarea acesteia pentru şedinţele AGA;
– asigură, în termenele prevăzute, transmiterea materialelor către membrii AGA, respectiv ai CS – după caz, acolo unde procedurile impun;
– întocmeşte procesele verbale ale şedinţelor și elaborează proiectul de hotărâre a şedinţelor;
– avizează prin semnare documentele întocmite de entitatea organizatorică Guvernanță Corporativă.
– elaborează și transmite către Directoratul SAPE rapoarte trimestriale cu privire la activitatea depusă, în termen de 15 zile de la data încheierii trimestrului;
Profilul candidatului:
- Studii superioare juridice;
- Minim 3 ani experiență in domeniul juridic;
- Cunoștințe de operare PC (Word, Internet, Outlook);
- Cunoștințe de Limba Engleză;
- Foarte bune abilități de comunicare, negociere, relaționare, coordonare și lucru în echipă;
- Bune abilități de organizare-planificare și punctualitate, atenție la detalii, cunoștințe de operare
Informatii generale
Pentru a aplica pe acest post, daca considerati ca indepliniti toate cerintele mentionate mai sus, va rugam sa trimiteti pana la data de 30.04.2018 un CV specificand denumirea postului pentru care candidati in atentia Biroului Resurse Umane, prin email: office@sape-energie.ro.
Ne rezervam dreptul de a selectiona si de a contacta candidatii. Dupa perioada de depunere a CV-urilor, se va pune la dispozitie, dupa caz, Tematica de examinare si bibliografia in vederea aplicarii metodelor de selectie.