Societatea de Administrare a Participaţiilor în Energie – S.A. (S.A.P.E. S.A.) înfiinţată în temeiul Hotărârii de Guvern nr.203/2014 privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 85/2013 pentru aprobarea strategiei de privatizare prin ofertă publică de majorare a capitalului social prin aport de capital privat al Societăţii Comerciale de Distribuţie şi Furnizare a Energiei Electrice „Electrica” – S.A. Bucureşti, ca persoană juridică română, având forma juridică de societate pe acţiuni, organizată în sistem dualist începând cu data de 10.01.2018, îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu dispoziţiile legale în materie, capitalul social fiind deţinut în întregime de statul român, în calitate de acţionar unic, reprezentat de Ministerul Energiei.
Pentru asigurarea numarului optim de specialist in cadrul Cabinetului Directorat am demarat selectia pentru ocuparea unui post de:
ASISTENT DIRECTORAT
Responsabilități:
- Redactează și printează lucrările repartizate de către conducerea societății;
- Primește corespondența și asigură înregistrarea și difuzarea operativă a documentelor, conform repartizării făcute de către conducerea societății;
- Asigură înregistrarea și expedierea documentelor emise de către conducerea societății;
- Ține evidența corespondenței în relațiile cu serviciile funcționale și cu alte insituții sau societăți;
- Notează și comunică operativ conducerii societății toate solicitările, convocările sau apelurile telefonice;
- Păstrează în siguranță documentele încredințate și asigură păstrarea tuturor documentelor, conform prevederilor legale și a instrucțiunilor interne;
- Îndeplinește orice altă sarcină, din sfera sa de obligații, trasată de conducerea societății;
- Pregătește și prezintă informări și raportări ori de câte ori i se solicită acest lucru de către conducerea societății;
- Asigură confidențialitatea datelor și informațiilor despre care ia cunoștință în cursul desfășurării activității;
- Aplică și respectă procedurile și instrucțiunile specifice activităților pe care le are de efectuat, în conformitate cu documentele metodologice și legislația în vigoare;
- Execută lucrările în conformitate cu cerințele și exigențele specifice domeniului de activitate, sau conform indicațiilor primite de la conducerea societății;
- Asigură integritatea și folosirea corespunzătoare a aparaturii de birotică pe care o utilizează și a altor bunuri încredințate spre utilizare.
Profilul candidatului:
- Studii superioare;
- Cunoștințe de operare PC (Word, Internet, Outlook);
- Cunoștințe de Limba Engleză;
- Capacitate de comunicare;
- Capacitate de organizare;
- Capacitate de planificare;
- Capacitate de analiză şi sinteză și identificarea soluțiilor;
- Capacitate de a lucra independent și în echipă.
Informatii generale
Pentru a aplica pe acest post, daca considerati ca indepliniti toate cerintele mentionate mai sus, va rugam sa trimiteti pana la data de 15.03.2018 un CV specificand denumirea postului pentru care candidati in atentia Biroului Resurse Umane, prin email: office@sape-energie.ro.
Ne rezervam dreptul de a selectiona si de a contacta candidatii. Dupa perioada de depunere a CV-urilor, se va pune la dispozitie, dupa caz, Tematica de examinare si bibliografia in vederea aplicarii metodelor de selectie.